PAESE ❤!

    PAESE este un brand de produse cosmetice profesionale ce deține game complexe de produse și o paletă extinsă de culori pentru a realiza un machiaj reușit:

• Gamă completă de fonduri de ten ce satisface necesitățile fiecărui tip de ten. 

• Varietate de pudre cu ulei de argan, ulei de cocos, pudră de bambus și orez.

• Baze de machiaj.

• Gamă vastă de farduri în culori vibrante, mate, sidefate, satinate sau strălucitoare. 

• Pensule profesionale din păr natural sau artificial.

    Am avut ocazia să testez câteva produse marca Paese, iar astăzi vă voi prezenta experiența mea cu aceste produse. 

     Voi începe cu un produs destinat tenului, un produs care m-a impresionat, fondul de ten Paese Sebum Control. 

     Fondul de ten este pe bază de apă, este matifiant, controlează excesul de sebum, are o putere mare de acoperire și o rezistență îndelungată. 

    Este ideal pentru tenul gras. De când l-am primit, l-am folosit zilnic, aspectul rămâne mat pe tot parcursul zilei. 

    Sunt foarte mulțumită de el.

    Pentru ochi am folosit Paese Opal Eye Shadow Hot Summer. 

     Un trio format din culori sidefate, foarte pigmentate. 

   Culorile sunt deosebite, iar aplicate cu o bază bună,rezistă întreaga zi.

   Cu siguranță o să încerc și alte nuanțe și texturi, deoarece fardurile sunt foarte calitative. 

    Pentru aplicarea fardului, am folosit o pensulă medie, din păr natural, numărul 8.

     Îmi place foarte mult acestă pensulă, oferă precizie și este ideală pentru executarea unui machiaj corect. 

     Pentru buze, am folosit Paese Manifesto Liquid Lipstick .

     Este un ruj lichid cu efect de lungă durată. Într-adevăr, rezistă foarte mult pe buze, este cremos, nu oferă disconfort buzelor și poate fi aplicat cu ușurință.  

     Produsele Paese sunt de o calitate superioară, îmi plac foarte mult produsele pe care le-am încercat, îmi doresc să mai încerc și alte produse Paese, în special pensulele, deoarece sunt geniale 😍. 
     Cu ajutorul acestor produse, am realizat și două machiaje ce pot fi purtate atât pe timpul zilei, cât și seara, deși recomand ca ziua să lăsați tenul mai „liber”.

       Recomand cu căldură produsele Paese, nu veți fi dezamăgite. 

     Produsele Paese, le puteți comanda de aici :

http://www.paese.ro/

     Voi ce produse Paese ați încercat ?

     Care a fost experiența voastră cu acest brand ?

     Dacă va plăcut acest articol, vă rog să îi dați Share. 

                                                           Denisa.💄

2 gânduri despre „PAESE ❤!

Lasă un comentariu